W życiu piękne są tylko chwile...
R. Riedel

piątek, 25 października 2013

Jesień z tamtego roku.







 Wszyscy się zachwycają tegoroczną jesienią.
Nie powiem jest piękna.
Jednak czy ktoś pamięta jaka była w tamtym roku.
To zdjęcia z warszawskich Łazienek wykonane 20 października 2012 roku.
Spójrzcie o ile więcej liści na drzewach, na dodatek było dużo cieplej.
Jednakże tydzień później na jeszcze zielone liście spadł śnieg (zdjęcie poniżej).
Na szczęście w tym roku tak się nie stało i mam nadzieję, że długo jego nie będzie.
Ostatnio zima omija Boże Narodzenie i przychodzi na Wielkanoc.
Ma też swoje straszenia w październiku.
Mam nadzieję, że w tym roku będzie tylko w te święta, w które być powinna.


7 komentarzy:

  1. Jesień to cudowna pora roku, nie licząc dni chlapy i szarości.
    Cudowne zdjęcia, Paw, pięknie uchwycony
    :)

    oby w tym roku zima, była bardziej łaskawa i pożegnała Nas na przełomie lutego-marca, tego Nam życzę :)

    pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie, zima mogłaby wreszcie znaleźć swoje właściwe miejsce, a nie straszyć w październiku albo w kwietniu. U mnie dziś pada i to mocno, mam nadzieję, że to jeszcze nie stały kurs ku zimie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą.
    W tamtym roku nie było przymrozków i liście na drzewach długo się utrzymywały.
    Dwa lata temu w październiku spadł bardzo mokry śnieg i połamał trakcje, drzewa...
    Potem przyszło ciepło aż do świąt.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy to paw? Piękny:) Swietne te fotki. Ja wgl nie lubialam ejsieni dopiero w tym roku sie przekonalam. nie wiem w sumie jaka byla jesien tamtego roku... zle mi sie kojarzy i tyle:Pateraz jest przepiekna!!:D

    OdpowiedzUsuń

  5. U mnie też było dużo liści i jeszcze zielone, w tym roku wszystko przez tą suszę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesień piękna i tegoroczna i w tamtym roku :) Zdjęcia cudne, szczególnie paw :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...