W życiu piękne są tylko chwile...
R. Riedel

niedziela, 27 października 2019

Do czego służą falochrony?


Oczywiście, że do podziwiania.


... i focenia.


Pomijając ich podstawową rolę.
No może jeszcze do wysiadywania przez mewy.


Jestem fanką morza jedynie po sezonie.


W dzieciństwie leczyłam się nad morzem,
w młodości wylegiwałam,
obecnie musiałby mi ktoś zapłacić aby wyjść na plażę latem,
jak dla mnie to znęcanie się nad człowiekiem.


Mieliśmy fart, bo tydzień temu pogoda dopisała.




Jakby ktoś nie poznał to brzeg ustecki.

8 komentarzy:

  1. Są plaże nad Bałtykiem, które latem świecą pustkami ;) Na przykład w Chałupach. Przyjeżdżają tam głównie surferzy i wówczas na zatoce jest tłumnie, ale już po drugiej stronie półwyspu, na plaży jest naprawdę pusto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miałaś szczęście, bo ja widziałam tam totalne tłumy po jednej i drugiej stronie,

      Usuń
  2. Poznałam jedynie, że nie jest to brzeg kołobrzeski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Kołobrzegu miałam przez kilka lat rodzinę, bywałam tam częściej niż w Ustce, ale najbardziej lubię miasto.

      Usuń
  3. O ludzie!
    Ostatnie zdjęcie jest przecuuuuuudne!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście dużo tych ludziiiiiiiiiiii nie było.
      Pozdrówki.

      Usuń
  4. Kocham morze, piękne zdjęcia ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znacznie bardziej wolę góry, szkoda, że w Polsce nie ma ich razem.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...