W życiu piękne są tylko chwile...
R. Riedel

niedziela, 26 lipca 2020

Mozaikowa fontanna.



Często zaglądający wiedzą,
że uwielbiam fontanny.


Ta opolska należy do moich ulubionych.
Napawa optymizmem.


                      
                        Już chyba dwukrotnie ją pokazywałam na blogu.



                      Siedzieć na tym skwerze i patrzeć na fontannę,
                         to swoista chromoterapia z talasoterapią.








Fontanna znajduje się na skwerze naprzeciwko opery. 

5 komentarzy:

  1. Jest prześliczna, bardzo kolorowa. Jestem nią zachwycona.
    Widzę, że jest czynna mimo epidemii.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wesoła ta fontanna, koloru i radości nigdy nie dość. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że napisałaś, gdzie się znajduję, bo planuję tam wycieczkę. Fontanna jest zachwycająca, zaskoczyła mnie na całego. Śliczne zdjęcia, tyle barw plus kropelki wody. <3 Pozdrawiam cieplutko, schowana w cieniu przed upałem. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory bajkowe,niespotykane.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, że odpowiadam zbiorczo ale blogger mnie dzisiaj wykańcza. Linki pod komentarzami Odpowiedź ładują się całą wieczność.
    Tak jak pisałam fontannę odwiedzałam zawsze gdy jestem w Opolu czyli trzeci raz. Dziękuję za miłe komentarze. Cieszę się, że mnie odwiedzacie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...