W życiu piękne są tylko chwile...
R. Riedel

niedziela, 28 listopada 2021

Bolesławiec ceramiką słynie.


Zakłady fajansu bolesławieckiego znajdują się jakiś kilometr od rynku.
Sklep mi się bardzo podobał, wszakże w kolorach mojej kuchni.


Jednak na kubek, który spełnia oczekiwania dla mojej porannej kawy,
musiałam czekać aż okolic kasy.


Na kiermaszu jak dla mnie totalny badziew i wcale nie tani.
Jednak dzbanki na zewnątrz super.


Byłam tylko w firmowym sklepie,
uznałam, że i tak uszczupliłam swoje zasoby finansowe.
Sklepy ciągną się jeszcze długo w tym dużo prywatnych.


Jednak w muzeum fajansu rozczarowało mnie.
Jak na takie miasto, zbyt mało ekspozycji i mało pomieszczeń. 
 
 



Jak widać u góry jest wyświetlany film.

 




Najbardziej podobało mi się to naczynie- mojej postury.


 

2 komentarze:

  1. Ceramika z Bolesławca jest bardzo piękna ale i kosztowna.
    Oglądałam Twoje zdjęcia na powiększeniu i spodobało mi się wiele pięknych eksponatów.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, tanio nie jest. Czasem taniej jest kupić w innym mieście.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...