W życiu piękne są tylko chwile...
R. Riedel

sobota, 9 listopada 2019

Jesienna Polska z okien samochodu.


Czyli jak zabić nudę gdy się nie prowadzi.


Droga wolna, bo nie ma innej.


Jeszcze widać skutki nawałnicy sprzed dwóch lat.


Niektóre drzewa w dalszym ciągu się przechylają,
po innych zostały tylko pnie, albo nowe nasadzenia.


To okolice Borów Tucholskich.


Piękna ta nasza Polska.


Może wiecie co tak kwitło dwa tygodnie temu.




Gęsi zobaczył jako pierwszy mój mąż,
a prowadził.





4 komentarze:

  1. ,,Piękna ta nasza Polska" ) O tak :)
    Drzewa są cudowne i pięknie wyglądają o tej porze roku.
    Serdeczności ślę :)



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie latam, więc jestem niejako skazana na Polskę i graniczne państwa. Jednak mi to nie przeszkadza. Z egzotycznego kraju oglądam zdjęcia córki https://toniemanga.blogspot.com/.
      Pozdrówki.

      Usuń
  2. O tej porze (jesienią) kwitnie rzepak ozimy. Piękny widok.
    Jak Ty to robisz, że zdjęcia są takie dobre. Ja raczej nie fotografuję.
    Hihihi skupiam się na jeździe.
    Ślę Ci moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, nie pomyślałam, że może być ozimy.
    Ja nie jeżdżę to mogę focić.
    Nie wszystkie zdjęcia mam dobre, część podkręcam na XnView (darmowy program do ściągnięcia). Są lepsze, ale ja nie profesjonalistka więc szkoda mi kasy na płatne.
    Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...