W życiu piękne są tylko chwile...
R. Riedel

niedziela, 10 listopada 2019

Szwajcaria Kaszubska.


Szkoda, że znowu z okien samochodu.


Więcej możecie dowiedzieć się TUTAJ.


Znowu droga długa i dość kręta,
ale innej nie ma, za to prowadzi przez park narodowy.


Jednak pogoda była piękna,
i choć jechało się długo,
to widoki tylko do podziwiania.


Najczęściej lasy i małe wsie,
miast mało i kompletnie ich nie znam poza Kartuzami.


Kiedyś jechałam tamtędy latem pociągiem osobowym,
więc też mogłam popodziwiać a jeziora były bardziej widoczne.


Buki pięknie zaczerwieniły ściółkę.


8 komentarzy:

  1. Widoki przepiękne, dzięki wspaniałej pogodzie.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polska jest piękna, tylko trzeba na nią patrzeć.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Do rodziny: trasa Łódź- Bydgoszcz- Słupsk- Ustka Kwidzyn. Do zdjęć wrócę nie raz. Jeździmy z przerwami, bo podróżujemy z kotem.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Robiłam tylko telefonem i czasem się zgapiłam, bo mogłam lepiej złapać.

      Usuń
  4. The autumn sign is beautiful.

    The best compliment.

    From Japan, ruma ❃

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...