W życiu piękne są tylko chwile...
R. Riedel

sobota, 2 listopada 2013

Odchodzi jesień.


9 komentarzy:

  1. dzisiaj zrobiło się mgliście. Mam wrażenie, że jesień już odchodzi.
    Nie tracę nadziei, że będą jeszcze piękne, słoneczne dni.
    Ślę moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślisz, że już zaraz przyjdzie zima? Ja nie chcę! Jesień w tym roku jest naprawdę magiczna. Zwykle o tej porze roku cierpię katusze zdrowotne i psychiczne a w tym roku jakoś się dzielnie trzymam póki co ;)
    Ładna ta "drzewna" seria :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No powoli odchodzi, a nim spadnie snieg będzie szaro i deszczowo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też przeżywałam dzisiaj katusze psycho-somatyczne. Dobija mnie brak światła. W tamtą niedzielę obcięli mi wspaniałą godzinę światła. Teraz tylko czekać na 22 grudnia, kiedy wreszcie zacznie się wydłużać. No i wreszcie kwiecień, kiedy znowu dołożą mi moją ulubioną godzinę spokojnego życia.
    U mnie dzisiaj też obrzydliwie. Śnieg dodaje optymizmu. Jednak nie lubię go na jezdni. Tak źle i tak nie dobrze.
    Miłych snów i dość marudzenia.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń

  5. U mnie dziś do południa było przyjemnie, z przebłyskami słońca. Od godziny już pada...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful set of pictures! I love the first one!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...