W życiu piękne są tylko chwile...
R. Riedel

środa, 4 grudnia 2013

Niebo w barwach miedzi.


Miałam wrażenie, że niebo płonie.
Coś cudownego w tym ponurym miesiącu.
Nigdy nie pamiętam tak barwnego, prawie zimowego świtu.
Nawet dym z komina kotłowni unoszący się nad blokiem,
wydawał się metafizyczny.
Dla porównania dzisiejszy poranek poniżej.
Jednak miedź zdecydowanie kąpała się w błękitach mimo,
że też cały dzień był piękny.
Nie chcę pisać i pokazywać, co teraz dzieje się za oknem.
Oby do wiosny.





7 komentarzy:

  1. oh yes, so beautiful skies

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja u siebie dawno nie widziałam takiego widoku :) cudnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za kolory, niebo wygląda jak rozgrzane do czerwoności, a tu tak zimno...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor nieba jest niesamowity. Mam wrażenie, że płonie.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kolory, nieraz warto wcześniej wstać :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wasze doznania są takie same jak moje. Widząc świecącą czerwonością halę, wiedziałam, że coś się ma na rzeczy. Rzeczywiście widok był niesamowity. Zdjęcia jednak ograniczają ten ogrom.
    Pierwszy raz w życiu pamiętam takie niebo w przede dniu zimy. Bardziej spektakularne są najczęściej zachody słońca.
    Pozdrawiam wszystkich zaglądających.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...