W życiu piękne są tylko chwile...
R. Riedel

środa, 21 września 2016

Liście i lemury.


Liście tej wielkości na wyjściu opolskiego ZOO.
Polecił mi to ZOO przewodnik z łódzkiego zaprzyjaźnionego od lat ogrodu zoologicznego.
ZOO w Opolu tak jak i płockie doświadczyła kilkanaście lat temu wysoka fala na Odrze i Wiśle.
Potopiły się biedne zwierzęta.
Ogrody jednak zostały odbudowane zdecydowanie o wiele piękniejsze.
Będąc po raz drugi w Opolu, nie omieszkaliśmy zajrzeć.
Lemury niczym z Madagaskaru. 

4 komentarze:

  1. Ogromnie sympatyczne te lemury :-) Ja znam tylko zoo w Warszawie. Jak byłam dzieckiem, to bywałam w zoo w Katowicach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne. Koniecznie należy oglądać na dużym obrazie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. My często odwiedzamy ogrody zoologiczne, lubimy się po nich wałęsać. Dodatkowo co roku jestem w łódzkim na ścieżce dydaktycznej i zawsze dowiaduję się coś nowego.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...