W życiu piękne są tylko chwile...
R. Riedel

wtorek, 17 grudnia 2013

Jeszcze jesienne zjawiska.


9 komentarzy:

  1. Lubię takie oszronione zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolory na tym ostatnim zdjęciu, szary i czerwony zawsze mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja cały czas jesień czuję, śniegu przyjdz na Święta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te szarości u Ciebie :)
    U mnie leje i leje i leje... Cóż...
    szwedzkie lato i szwedzką zimę tu w południowej części charakteryzują... deszcze ;)

    Miłego dnia i serdeczne dzięki za miłe słowa na bloggu
    Halina

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie jeszcze jesiennie, a ja już widziałam zielone pączki na drzewach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszak mamy jesień. Trzmielina na zdjęciu pięknie się prezentuje.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

  7. W dalszym ciągu mamy pogodę jak podczas jesieni, astronomicznie zaczęliśmy dziś zimę, kalendarzowo już wkrótce, niedługo pewnie przyjdzie i mroźna zima :)

    Pozdrowionka :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...