W życiu piękne są tylko chwile...
R. Riedel

czwartek, 9 lipca 2020

Róże w lawendzie.



To nie jakaś idylliczna enklawa, tylko środek mojego miasta,
gdzie krzyżują się drogi krajowe.

 
Samochody dosłownie wjeżdżają w kadr, 
trudno jest ich uniknąć na zdjęciach.


Róże i lawenda były zasadzone dwa lata temu.
W tamtym roku przegapiłam kwitnienie.


W zimie wyglądają gorzej,
bo są założone ekrany foliowe do ochrony.


Drzewa, które widzicie w szpalerze są stare,
mają już dobre pół wieku.
Nie pamiętam jak się nazywają, ale kwitną na ciemno- różowo,
w tym samym czasie co owocowe.




Po drugiej stronie alejki kwitną wiosną krokusy,
które nie raz pokazywałam na blogu.








4 komentarze:

  1. Kochana, toż to są super fantastyczne zdjęcia. Olać auta, zdjęcia są boskie i budzą zachwyt. Jakie piękne barwy, lawenda i róża idealnie się uzupełniają, do tego te stare drzewa, ja jestem oczarowana. Zdjęcia na medal!!!! <3 Pozdrawiam serdecznie. :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ to pięknie wygląda. Róże i lawenda to cudowne zestawienie. Obie te rośliny należą do moich ulubionych. Och, chciałabym zobaczyć na żywo to piękne miejsce. W ubiegłym roku na kilka godzin zatrzymałam się w Łodzi i miasto od razu nas oczarowało. Mieliśmy w planach (dwa, trzy dni) zobaczyć go w tym roku, ale pandemia pokrzyżowała nasze plany. Może przyszłym zrealizujemy nasze marzenia?
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę Was od razu wyprowadzić z błędu, który sama spowodowałam. Nie mieszkam w Łodzi (choć tak mam wpisane), tylko w jej tzw. satelicie (miasto jest dosłownie zrośnięte z Łodzią). Jeśli chcecie odwiedzić moje miasto zapraszam, pewnie bez problemu je namierzycie. Za długiej kadencji obecnego burmistrza zmieniło się nie do poznania, choć nosi cechy zaściankowości, obecnie przestało mi to przeszkadzać. Teraz można powiedzieć, że jest sypialnią Łodzi, dlatego podwoiła się liczba mieszkańców. Obecnie wszyscy chcą uciekać na wieś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rok temu podobne łąki lawendowe fociłam w centrum Kielc, są na blogu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...