W życiu piękne są tylko chwile...
R. Riedel

niedziela, 28 marca 2021

Moje pierwsze wiosenne cuda.



Posadziłam w październiku i zapomniałam podlać,
jako nie opierzony ogrodnik.


Teren prawie publiczny więc nie ma sensu nawozić.


Gdy prawie miesiąc temu zobaczyłam pierwsze przebiśniegi omal oniemiałam.

 

Jeden trafił się jeszcze w kuli.

  

                                                            Teraz królują krokusy.


Może ktoś podpowie co to, wygląda na tulipan.
Zasadziłam 7 pak cebul, nawet nie pamiętam co dokładnie.

 

To jakby żonkil, a hiacynt jakoś nie może się zdecydować.


Nie zdążyłam uchwycić dzień po dniu napotkanego cytrynka
ale za to biedronka się trafiła.


 

Taką o to mam paradę, nawet mini film przez pomyłkę się zrobił.
 


Poniżej totalny ugór na którym rosną, więcej żużlu niż ziemi.

Widocznie dobre intencje im pomogły.

6 komentarzy:

  1. Ten jakby żonkil to może być też narcyz. Wiosna jak widać potrafi zaskoczyć.:) Każdy taki kwiatek to cud.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się ujawniły- żonkile. Pierwszy raz coś mi wyrosło z cebul poza szafirkami i to na totalnym żużlu. Aż chrzęściło jak robiliśmy nawierty, bo szpadel nie wchodził.

      Usuń
  2. Jesteś, jak czarodziejka, która pomaga naturze, a także ludziom, poczuć trochę więcej szczęścia. :) Przepiękne, magiczne fotografie. Pozdrawiam Cię mega serdecznie. :))))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jam zwykły człowiek, co lubi jak coś cieszy oko. Pszczółki i motylki też miło widziane. Teraz nastąpi sianie kwietnej łąki i bylin. Co się przyjmie to się przyjmie.

      Usuń
  3. Jestem na 100% pewna, że zakwitnie tulipan. Uwielbiam czas kiedy zakwitają krokusy bo to znak, że wiosna zapukała do naszych drzwi.

    Droga Eluniu!
    Tobie i Twoim Bliskim życzę świąt Wielkanocnych pełnych pokoju w sercu i nowej nadziei, a także wiosennego optymizmu, zdrowia i wszelkiej pomyślności.
    Pozdrawiam świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam, na szczęście moje całe miasto też jest obsadzone. Miło się wjeżdża do niego, gdy widzi się takie kolorowe kobierce. Fajna moda nastała.
      Najbardziej jestem zadowolona z przebiśniegów, bo nigdy jeszcze mi nie wzeszły a tu aż dwa, chyba na 100 cebul, ale może na drugi rok będzie więcej. Krokusy już po woli przekwitają, ruszają żonkile i pewnie masz rację, że tulipany, bo też sadziłam. Teren jest przy garażach, o dziwo moje kwiatki zachęciły innych do sprzątania. Zamiast marudzić, może warto pokazać, że każdy potrafi jak zechce.
      Dziękuję za życzenia. Tobie też samej szczęśliwości i pięknej pogody do focenia w te malownicze święta.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...